Ταξίδιαpink
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Έχουμε βοηθήσει χιλιάδες καταναλωτές να μειώσουν τα κόστη τους.

myAlpha Ραντεβού : Nέος τρόπος τραπεζικής εξυπηρέτησης


Μέσα από μια απλή ηλεκτρονική εφαρμογή, η Alpha Bank δίνει σε όλους τους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν πότε και με ποιο τρόπο θα εξυπηρετηθούν από το κατάστημα της επιλογής τους.

Με το myAlpha Ραντεβού, ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν πλέον, μέσα από μια εύχρηστη ηλεκτρονική πλατφόρμα, να προγραμματίζουν το ραντεβού τους με το κατάστημα και να λαμβάνουν ποιοτική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, είτε μέσω επίσκεψης στο κατάστημα, είτε μέσω βιντεοκλήσης ή και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Έτσι, η εξυπηρέτηση πελατών Alpha Bank διευρύνεται με νέα κανάλια επικοινωνίας αξιοποιώντας τις νέες δυνατότητες της ψηφιακής εποχής.

Η νέα υπηρεσία myAlpha Ραντεβού, που δοκιμάσθηκε πιλοτικά με μεγάλη επιτυχία στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, πριν ληφθεί η απόφαση να επεκταθεί σε όλη τη χώρα, αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία για να επιτρέψει στον πελάτη να αποφύγει την άσκοπη αναμονή σε τραπεζικό κατάστημα, αλλά και τις δυσχέρειες που έχει δημιουργήσει η πανδημία στη λειτουργία των τραπεζικών καταστημάτων.

Η εφαρμογή «myAlpha Ραντεβού» επιτρέπει με άμεσο και απλό τρόπο να οργανώσει ο πελάτης την εξυπηρέτησή του από την τράπεζα με τον τρόπο που ο ίδιος επιθυμεί:

Πώς λειτουργεί;

Ο πελάτης  καλείται να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

  • να καταχωρήσει τα απαιτούμενα προσωπικά στοιχεία (όνομα, επώνυμο και ΑΦΜ) και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του και
  • να επιλέξει το θέμα για το οποίο θα ήθελε να εξυπηρετηθεί
  • να επιλέξει τον τρόπο εξυπηρέτησης που επιθυμεί (ραντεβού στο κατάστημα, βιντεοκλήση ή τηλεφωνικό ραντεβού).
  • να δηλώσει το κατάστημα επιλογής του

Ο πελάτης λαμβάνει αμέσως ενημέρωση που επιβεβαιώνει ότι υπέβαλε με σωστό τρόπο το αίτημά του. Μετά την επιτυχή καταχώρηση του αιτήματος βλέπει σχετικό μήνυμα με τον αριθμό του αιτήματος.

Η ανταπόκριση στο αίτημα είναι άμεση, καθώς λειτουργός από το κατάστημα επιλογής του πελάτη επικοινωνεί μαζί του εντός της ημέρας, εάν υποβληθεί το αίτημα μέχρι τις 12.00. Σε άλλη περίπτωση, η επικοινωνία γίνεται εντός 24 ωρών, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Σημείωση: Μέσα από την υπηρεσία myAlpha Ραντεβού ο πελάτης μπορεί να εξυπηρετηθεί για όλα τα προϊόντα που προσφέρονται στα καταστήματα Alpha Bank, εκτός από τις ταμειακές συναλλαγές.

Πηγή

Δες επίσης: Alpha Bank: Ήρθε το Digital Business Onboarding